26 November 2030

Format dan Baiki Murah Komputer di Melaka (Durian Tunggal , UTEM , Ayer Keroh , Bukit Katil dll) ( Format and Repairing Computer / Laptop at Malacca)





Komputer anda Rosak? Slow? Kena Virus? 


Skrin pecah?, keyboard rosak?, pc/laptop tak hidup?, lampu nyala tapi skrin tak hidup?,
Tarikh dah betulkan tapi balik ke tarikh bertahun-tahun lepas? Windows Slow giler?? Windows jadi Gila?? Jangan risau.. saya boleh membantu anda..




Mahir dalam format , baiki dan juga servis laptop , komputer
dengan harga yang murah dari kedai.
Kenapa murah? kerana saya membuat secara freelance (sambilan) ofkos la murah!!
:) :)


Servis yang ditawarkan :

- FORMAT komputer ; laptop serendah RM30 siap sekali software wajib lagi.
 (Juga ada sediakan Deep Format)

- Juga membaiki LCD dan LED dengan harga yang amazing!! murah punya!!
(Range harga dalam RM150 sehingga RM300, biasa dalam 2++ je..)



- BAIKI laptop (Baiki Keyboard, Bateri CMOS, Hardisk Kong, Backup Data, Wifi hilang/tak boleh connect?, Driver Tak ada. Windows kena Virus, Laptop Slow dll) dan Semua bahagian komputer dan laptop.
-BAIKI Komputer Desktop (Baiki Power Supply, Bateri CMOS, Hardisk Kong, Backup Data, PC Tak hidup, Driver Tak ada. Windows kena Virus, PC Slow dll) dan Semua bahagian PC/Desktop.


- SETTING WiFi (Supaya tak mudah di ceroboh) , Networking dan semua setting
berkaitan komputer.


- Semua berkaitan komputer dan laptop boleh contact saya. Perlukan khidmat nasihat pun boleh whatsapp saya.

Apa tunggu lagi, hubungi saya segera!!
-Wan-

OI3-622..66..70
atau senang whatsapp je di
*tekan untuk whatsapp saya*


Iwaniz Computer 

**tidak mempunyai kedai, freelance di rumah di durian tunggal atau ayer keroh dan kawasan berhampiran..

Tiada ulasan: